z nieistniejącej już strony (lekko OT)

Opowiadania i historie nie do końca prawdziwe
Awatar użytkownika
old_szmugglarz
Posty: 265
Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 20:11 - pn
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

z nieistniejącej już strony (lekko OT)

Post autor: old_szmugglarz »

Opowiadanie znaleznione w sieci

Nazywam się Marta i jestem studentką IV roku medycyny. Chciałabym opowiedzieć wam jak i kiedy odkryłam, że zwykłe rajstopy mogą dać niesamowite przeżycie erotyczne. Byłam wtedy na pierwszym roku i kończyłam semestr. Tuż przed sesją uświadomiłam sobie iż nie mam żadnych szans na uzyskanie zaliczenia z anatomii. Po prostu nie przykładałam się specjalnie do nauki i prowadzący zajęcia asystent dał mi to wyraźnie do zrozumienia.
Znajoma z drugiego roku powiedziała mi, żebym nawet nie próbowała podchodzić do zaliczenia, chyba że jestem odważna i zdecydowana na wszystko...? Musiałam zaryzykować bo inaczej moja kariera lekarza skończyła by się wcześniej niż się rozpoczęła. Spytałam ją co miała na myśli mówiąc o tej gotowości na "wszystko" ?
No wiesz, chodzi o to czy jesteś zdecydowana na dość specyficzny sposób zadowolenia docenta T.
Zamarłam. Spodziewałam się, że będę musiała przeznaczyć jakąś kwotę pieniędzy dla docenta, ale seks !!!? Nie to wykluczone.
Pierwsze doświadczenia w tej materii miałam co prawda już za sobą, ale nie mogę powiedzieć aby były to rewelacyjne przeżycia. Ten pierwszy raz był z kolegą z klasy, jeszcze w liceum. Niestety był to również i jego pierwszy raz, więc pamiętam to jako ostry ból w kroczu, który trwał przez cały wieczór dopóki mój nieudolny kochanek nie znalazł wreszcie pozycji w której mógł we mnie wejść. Cała reszta była nudna, bolesna i nieprzyjemna.
Nie szukałam już więcej podobnych przeżyć, wychodząc z założenia, że kiedy się zdecyduję zajść w ciążę, to jakoś się przemęczę.